БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТТЕРІ / CRM
Біз профильдік мамандану компанияларына тәулік бойы байланыс орталығының (CC/CRM өнімі) қызметтерін көрсетеміз. Автоөндірушілерге, лизингтік компанияларға, дилерлік орталықтар және шағын ассистанс-компанияларға қызметтерін тұтынушы соңғы клиенттерге кіріс немесе шығыс қоңырауларын өңдеу бойынша қызметтерді ұсынамыз.
Осы өнім аясында:
- тәулік бойы жедел желіні ұйымдастыру (Қазақстан Республикасының кез келген нүктесінен тегін қоңырау шалуға арналған 8-800 нөмір);
- клиенттерді ақпараттандыру қызметтері (түрлі бейінді іс-шараларға шақыру, техникалық/сервистік қызмет көрсетуге жазылу, өткізілетін маркетингтік науқандар туралы хабарлау);
- клиенттерге сауалнама жүргізу қызметтері (белгілі бір өнімге/сервиске түпкі клиенттердің қызығушылық дәрежесін анықтау мақсатында немесе көрсетілген қызметтердің сапасын бақылау үшін).
Өнім моделі, оны толтыру, есеп беру жүйесі, сондай-ақ телефон қоңырауларын өңдеу/ шалу сценарийлері байланыс орталығы қызметтерінің әрбір тапсырыс берушісі үшін жеке әзірленеді.
Өнім бойынша ілеспе құжаттаманы тапсырыс беруші бекіткеннен кейін байланыс орталығының мамандары мамандандырылған тренингтен және міндетті тестілеуден өтеді, оның қорытындысы бойынша олардың біліктілік деңгейі және (қажет болған жағдайда) мамандануы анықталады.
© ТОО "Автомотив Ассистанс Альянс". Все права защищены.